YouTube перестав враховувати перегляди з блокувальниками реклами
З середини серпня автори на YouTube помітили спад переглядів своїх відео, при цьому кількість переглядів може бути навіть вдвічі меншою. Хоча сам YouTube не підтвердив цю інформацію, дані аналітиків та вказівки з компанії свідчать про можливе вплив блокувальників реклами на цей процес. Деякі автори відзначили, що перегляди з різних пристроїв залишаються стабільними, але з комп’ютерів вони скоротилися приблизно на 50%. Це може бути пов’язано з тим, що глядачі, які використовують блокувальники реклами, можуть впливати на точність підрахунку переглядів. Незважаючи на це зниження, доходи від реклами не змінилися, що може свідчити про те, що система просто не враховує перегляди з комп’ютерів, де блокувальники поширені найбільше. YouTube відкинув можливість впливу нових інструментів перевірки віку на базі штучного інтелекту на цю ситуацію.