У Дії з’явився помічник на основі штучного інтелекту

У Дії з’явився помічник на основі штучного інтелекту

У Дію інтегрували AI-помічника, який за перший місяць допоміг обробити 52% звернень у підтримку. Про це повідомив у вівторок перший віце-прем’єр-міністр – міністр цифрової трансформації Михайло Федоров у Telegram у вівторок, 29 липня.

“Понад 52% звернень у Дії вже обробляє АІ”, – зазначив він.
Федоров вказав, що тим самим сьогодні Дія виходить на “новий рівень”. “Ми тотально інтегруємо АІ у всі процеси та працюємо над внутрішніми АІ-інструментами, які оптимізують роботу команди”, – написав міністр цифрової трансформації.

За словами Федорова, у Дії уже працюють внутрішні AI-інструменти, які посилюють команду підтримки:

  • АІ-консультант, який без участі оператора допомагає отримати послугу, за перший місяць пілоту закрив понад 52% звернень у Дії;
  • AI-асистент, який допомагає операторам згенерувати відповідь, за кілька тижнів закрив 16% усіх запитів оператору (7 993 звернення користувачів).
  • Alex

    Related Posts

    Samsung представила потрійно складаний смартфон TriFold

    Samsung представила потрійно складаний смартфон TriFold

    NASA розглядає чорнобильські гриби як новий захист від радіації в космосі

    NASA розглядає чорнобильські гриби як новий захист від радіації в космосі

    SpaceX запустила нову партію супутників Starlink

    SpaceX запустила нову партію супутників Starlink

    Китайські бренди відмовилися від ультратонких смартфонів через провал Apple

    Китайські бренди відмовилися від ультратонких смартфонів через провал Apple