У Польщі виявили зовнішнє фінансування виборчої кампанії
Національний науково-дослідний інститут з кібербезпеки Польщі (NASK) виявив політичну рекламу у Facebook, яка можливо була фінансована з-за кордону та спрямована на польську аудиторію під час виборчої кампанії. За даними інституту, акаунти, які публікували рекламу, витратили більше коштів за останні сім днів, ніж будь-який офіційний виборчий штаб. Не уточнено, з якої країни могла надходити фінансова підтримка. Нагадаємо, що неділю в Польщі відбудеться перший тур президентських виборів, у якому беруть участь кілька кандидатів, включаючи ліберального мера Варшави, директора Інституту національної пам’яті та представника ультраправих. Польська влада попереджала про можливі кіберзагрози, особливо з боку російського шпигунства та саботажу.