
ЗМІ назвали суму витрат фармкомпаній на рекламу в Україні за 2024 рік
У 2024 році фармацевтичні компанії в Україні витратили не менше ніж 4 мільярди гривень на рекламу своїх препаратів. Ці витрати вони перекладають на пацієнтів, включаючи їх у ціни на ліки. За даними видання УНН, у 2024 році реклама на телебаченні обійшлася фармацевтичним компаніям у 3,6 мільярди гривень. Реклама ліків на телебаченні складає рекордні 62% від усіх рекламних бюджетів. Крім телебачення, фармацевтичні компанії активно рекламуються в інтернеті, витрачаючи значні кошти на YouTube, Facebook, Instagram, Google Ads, а також на рекламу в TikTok та Telegram. Деякі компанії витрачають до 90% вартості ліків на рекламу, що робить лікування дорожчим для пацієнтів. У порівнянні з Європейським Союзом, де реклама ліків суворо обмежена, в Україні фармацевтичні компанії активно рекламуються на різних платформах і навіть оплачують промоцію лікарям та медичним конференціям.
No Comment