PUMA закликає: GO WILD

PUMA закликає: GO WILD

Компанія PUMA запускає рекламну кампанію GO WILD, яка пропагує біг як спосіб відчути драйв, ейфорію і відчуття польоту. Учасники кампанії відчувають “біговий пік”, коли втома зникає, а залишається лише енергія. Вони обирають пробіжку в незвичних місцях, наприклад, під час нічних пробіжок у мегаполісі або забігу у парку зі собакою. Доповненням до цієї ідеї є бігове взуття DEVIATE NITRO™ 3 з технологією NITROFOAM™, яке забезпечує легкість, амортизацію та повернення енергії. Кампанія підкреслює, що кожен вихід на пробіжку – це можливість перевершити себе, змінити себе і наповнити новими відчуттями.

Alex

Related Posts

Використання активів Росії: у МВФ зробили заяву

Використання активів Росії: у МВФ зробили заяву

Meta переманила головного дизайнера Apple – ЗМІ

Meta переманила головного дизайнера Apple – ЗМІ

Третій найбільший виробник комп’ютерної пам’яті пішов з споживчого ринку

Третій найбільший виробник комп’ютерної пам’яті пішов з споживчого ринку

США призупинили деякі санкції проти Лукойлу

США призупинили деякі санкції проти Лукойлу