Месенджери змінили класичні канали взаємодії бізнесу з клієнтами – експерт

Месенджери змінили класичні канали взаємодії бізнесу з клієнтами – експерт

За останні роки месенджери стали основним каналом спілкування між брендами та споживачами, замінюючи класичні соціальні мережі. Користувачі витрачають все більше часу у чатах, де швидше взаємодіють з бізнесом. Платформи, такі як Telegram, WhatsApp і Viber, стали місцем для продажу продуктів, формування спільнот та надання ексклюзивного контенту. Бізнеси використовують чат-ботів для підтримки клієнтів та залучення нових. Інші дані показують, що 91% клієнтів хочуть отримувати допомогу в реальному часі, що свідчить про нову культуру взаємодії між компанією та клієнтом. У майбутньому месенджери можуть замінити e-mail-маркетинг та соціальні мережі у деяких сегментах.

Alex

Related Posts

Використання активів Росії: у МВФ зробили заяву

Використання активів Росії: у МВФ зробили заяву

Meta переманила головного дизайнера Apple – ЗМІ

Meta переманила головного дизайнера Apple – ЗМІ

Третій найбільший виробник комп’ютерної пам’яті пішов з споживчого ринку

Третій найбільший виробник комп’ютерної пам’яті пішов з споживчого ринку

США призупинили деякі санкції проти Лукойлу

США призупинили деякі санкції проти Лукойлу