Ефективний канал комунікації: роль push-сповіщень для бізнесу
У новій статті розглядається ефективність використання push-сповіщень як каналу прямої комунікації з користувачами. Зазначається, що у період війни в Україні цей формат став важливим для оперативного інформування про надзвичайні ситуації. Також розглядаються можливості застосування push-сповіщень у комерційних цілях, які дозволяють підтримувати зв’язок з клієнтами та швидко донести важливі оновлення. Для ефективного використання цього інструменту в маркетингу важливо дотримуватися певних правил, таких як оптимальний час надсилання, чіткий текст, персоналізація та тестування контенту. Компанія Reacheffect пропонує бізнесам можливість налаштовувати кампанії з push-рекламою, тестувати ефективність форматів і аналізувати залучення аудиторії в режимі реального часу, надаючи такі переваги, як миттєва доставка повідомлень, автоматичне керування ставками, аналітика в реальному часі, гнучкий вибір вертикалей, висока видимість і сумісність.
No Comment