Новини бізнесу
CRM тільки для продажів? КВЦ “Парковий” ламає стереотипи з NetHunt CRM
Команда КВЦ «Парковий» успішно впровадила CRM систему NetHunt CRM, яка дозволила їм об’єднати маркетинг і продажі в єдину систему. Це дало змогу команді працювати ефективніше, бачити повну картину клієнтського шляху, та робити стратегічні рішення на основі даних. Після впровадження CRM, маркетинговій команді вдалося оптимізувати рутинну роботу на 30%, що відкрило більше часу на креатив та нові кампанії. Крім цього, автоматизовані звіти зекономили час на аналтиці, а глибока сегментація клієнтів дозволила запускати персоналізовані кампанії. Впровадження NetHunt CRM допомогло КВЦ «Парковий» піднятися на новий рівень взаємодії з клієнтами та досягти кращих результатів у лідогенерації та продажах.