CRM тільки для продажів? КВЦ “Парковий” ламає стереотипи з NetHunt CRM

CRM тільки для продажів? КВЦ “Парковий” ламає стереотипи з NetHunt CRM

Команда КВЦ «Парковий» успішно впровадила CRM систему NetHunt CRM, яка дозволила їм об’єднати маркетинг і продажі в єдину систему. Це дало змогу команді працювати ефективніше, бачити повну картину клієнтського шляху, та робити стратегічні рішення на основі даних. Після впровадження CRM, маркетинговій команді вдалося оптимізувати рутинну роботу на 30%, що відкрило більше часу на креатив та нові кампанії. Крім цього, автоматизовані звіти зекономили час на аналтиці, а глибока сегментація клієнтів дозволила запускати персоналізовані кампанії. Впровадження NetHunt CRM допомогло КВЦ «Парковий» піднятися на новий рівень взаємодії з клієнтами та досягти кращих результатів у лідогенерації та продажах.

Alex

Related Posts

Індійська рупія пробила історичний мінімум на тлі візиту Путіна

Індійська рупія пробила історичний мінімум на тлі візиту Путіна

В США Лукойл змушений працювати лишень з дрібними банками

В США Лукойл змушений працювати лишень з дрібними банками

Єврокомісія оштрафувала Х на €120 млн

Єврокомісія оштрафувала Х на €120 млн

Google запустила режим для задач із поглибленим мисленням

Google запустила режим для задач із поглибленим мисленням