CRM як інструмент злагодженої роботи відділів: кейс RozetkaPay та NetHunt

CRM як інструмент злагодженої роботи відділів: кейс RozetkaPay та NetHunt

Компанія RozetkaPay вирішила використовувати CRM-систему NetHunt для покращення міжвідділової співпраці. Це дозволило їм автоматизувати обробку заявок, залучивши чотири департаменти. За допомогою CRM компанія змогла оперативно обробляти понад 1400 заявок на місяць за лише 1 годину. CRM допомагає уникнути втрати інформації, покращити комунікацію між відділами, забезпечити прозорість процесів та контроль над завданнями. Результатом є підвищення ефективності роботи команди та можливість масштабування бізнесу без стресу.

Alex

Related Posts

В США Лукойл змушений працювати лишень з дрібними банками

В США Лукойл змушений працювати лишень з дрібними банками

Єврокомісія оштрафувала Х на €120 млн

Єврокомісія оштрафувала Х на €120 млн

Google запустила режим для задач із поглибленим мисленням

Google запустила режим для задач із поглибленим мисленням

Використання активів Росії: у МВФ зробили заяву

Використання активів Росії: у МВФ зробили заяву