CRM як інструмент злагодженої роботи відділів: кейс RozetkaPay та NetHunt

CRM як інструмент злагодженої роботи відділів: кейс RozetkaPay та NetHunt

Компанія RozetkaPay вирішила використовувати CRM-систему NetHunt для покращення міжвідділової співпраці. Це дозволило їм автоматизувати обробку заявок, залучивши чотири департаменти. За допомогою CRM компанія змогла оперативно обробляти понад 1400 заявок на місяць за лише 1 годину. CRM допомагає уникнути втрати інформації, покращити комунікацію між відділами, забезпечити прозорість процесів та контроль над завданнями. Результатом є підвищення ефективності роботи команди та можливість масштабування бізнесу без стресу.

Alex

Related Posts

Казав “забути про Крим”: ексрадник Трампа став консультантом Лукойлу

Казав “забути про Крим”: ексрадник Трампа став консультантом Лукойлу

Відомо, яких гарантій вимагає Бельгія для репараційної позики Україні

Відомо, яких гарантій вимагає Бельгія для репараційної позики Україні

Блогерів і медіа оштрафували на 67 млн за незаконну рекламу казино

Блогерів і медіа оштрафували на 67 млн за незаконну рекламу казино

В Україні окреслили стратегію впровадження AI в бізнес

В Україні окреслили стратегію впровадження AI в бізнес