Авіакомпанія KLM попередила про витік даних клієнтів через кібератаку
Нідерландська авіакомпанія KLM повідомила своїх клієнтів про витік персональних даних, таких як імена та контактна інформація. Незаконний доступ до зовнішньої платформи, що використовується KLM та Air France для обслуговування клієнтів, призвів до витоку цих даних. Авіакомпанія стверджує, що конфіденційна інформація не була вкрадена, і вдалося уникнути серйозних наслідків. Команди з безпеки IT швидко виявили та припинили несанкціонований доступ, а також ужили заходів для запобігання подібним інцидентам у майбутньому. Внутрішні системи Air France і KLM залишаються недоторканими, і чутливі дані, такі як паролі або дані кредитних карток, не постраждали. KLM інформувала про витік даних національний орган із захисту персональних даних. Клієнтам рекомендується бути обережними стосовно підозрілих листів та телефонних дзвінків.