CRM як інструмент злагодженої роботи відділів: кейс RozetkaPay та NetHunt

CRM як інструмент злагодженої роботи відділів: кейс RozetkaPay та NetHunt

Компанія RozetkaPay вирішила використовувати CRM-систему NetHunt для покращення міжвідділової співпраці. Це дозволило їм автоматизувати обробку заявок, залучивши чотири департаменти. За допомогою CRM компанія змогла оперативно обробляти понад 1400 заявок на місяць за лише 1 годину. CRM допомагає уникнути втрати інформації, покращити комунікацію між відділами, забезпечити прозорість процесів та контроль над завданнями. Результатом є підвищення ефективності роботи команди та можливість масштабування бізнесу без стресу.

Alex

Related Posts

Індійська рупія пробила історичний мінімум на тлі візиту Путіна

Індійська рупія пробила історичний мінімум на тлі візиту Путіна

В США Лукойл змушений працювати лишень з дрібними банками

В США Лукойл змушений працювати лишень з дрібними банками

Єврокомісія оштрафувала Х на €120 млн

Єврокомісія оштрафувала Х на €120 млн

Google запустила режим для задач із поглибленим мисленням

Google запустила режим для задач із поглибленим мисленням