Meta і Spotify об’єднуються для лобіювання проти Apple і Google у США
Кілька великих технологічних компаній, таких як Meta, Spotify, Match Group та інші, оголосили про утворення лобістської коаліції під назвою Coalition for a Competitive Mobile Experience в США. Їхня мета полягає в протистоянні впливу Apple та Google на мобільний ринок, особливо у зв’язку з питанням верифікації віку користувачів мобільних додатків, зокрема дітей. Учасники коаліції вважають, що платформи iOS і Android дискримінують сторонні додатки та сервіси, і планують лобіювати зміни на рівні штатів і федерального уряду, а також підтримувати антимонопольні справи проти Apple та Google.
Ця ініціатива стала особливо актуальною після того, як штат Юта прийняв закон, який зобов’язує магазини додатків перевіряти вік користувачів і отримувати згоду батьків перед завантаженням додатків дітьми. Подібні законопроекти розглядаються в Конгресі. Учасники коаліції наголошують на тому, що їхні продукти повинні працювати без обмежень на платформах Apple і Google, а відповідальність за перевірку віку користувачів мають нести самі платформи, а не розробники додатків.
Поки Apple та Alphabet не висловили свою позицію щодо створення цієї коаліції, проте експерти вважають, що вона може значно вплинути на розробку політики щодо цифрових прав, захисту дітей та конкурентного середовища в мобільній індустрії.